Wij houden je graag op de hoogte
Van goed naar beter: Bergman Clinics over de impact van VIPcom
Bergman Clinics profiteert van de expertise van VIPcom, dat zorgt voor een optimaal contactcenter, ondersteund door de technologie van Talkdesk. Bas Berntsen vertelt uitgebreid over de samenwerking en de concrete resultaten die dit oplevert, [...]
Agentic AI: De Toekomst van Klantinteractie
De term 'Agentic AI' duikt steeds vaker op in de technologie- en bedrijfswereld. Elke leverancier heeft het erover en elke sales pitch benadrukt dat dit de toekomst is. Maar wat is Agentic AI precies, [...]
Wat betekent ISO27001 voor onze klanten?
Efficiënt klantcontact met zekerheid Als klantcontactcenter sta je dagelijks voor grote uitdagingen: Hoge werkdruk en medewerkers die overspoeld worden met vragen. Stijgende klantverwachtingen en de noodzaak om een perfecte service te bieden. De juiste technologie [...]
Centric verbetert klantervaring met Talkdesk Cloud
Centric neemt deze maand Talkdesk in gebruik. Dit contactcenter wordt geleverd door ViPcom en biedt Centric de mogelijkheid de service verder te verbeteren en te personaliseren. Het Talkdesk-platform biedt uitgebreide functies voor telefonie, e-mail en [...]
ViPcom en Zoom bundelen krachten voor versterking UC- en CX-portfolio
Toonaangevende expert in klantcontactoplossingen ViPcom is een samenwerking gestart met Zoom, wereldwijd een koploper op het gebied van videocommunicatie. Met deze samenwerking breidt ViPcom zijn portfolio verder uit op het gebied van Unified Communications (UC) [...]
Altide en ViPcom verbeteren de klantervaring in de zorg met Talkdesk CX-Cloud.
Altide en ViPcom verbeteren de klantervaring in de zorg met Talkdesk CX-Cloud. Altide werkt samen met ViPcom om de klantervaring in de zorg naar een hoger nivea te tillen met de implementatie van Talkdesk CX-Cloud [...]