ViPcom breidt portfolio uit met nieuwe cloud contactcenter QuandaGo

Rotterdam-Naarden, 15 april 2020 — ViPcom, contactcenter specialist, heeft vandaag een partnership aangekondigd met cloud customer experience software leverancier QuandaGo. In het kader van de nieuwe overeenkomst zal ViPcom de volledige software suite voor cloud contactcenters gaan verkopen, waaronder toepassingen voor omnichannel contactcenters en intelligente proces automatisering. De twee bedrijven richten zich op middelgrote tot grote bedrijven op de Nederlandse markt en gaan samenwerken op het vlak van marketing, sales en support.

ViPcom, contactcenter specialist, heeft vandaag een partnership aangekondigd met cloud customer experience software leverancier QuandaGo.

ViPcom is een specialist in contactcenters en systeem integrator, gericht op het snel en kosteneffectief migreren naar de cloud met behulp van de nieuwste cloud gebaseerde oplossingen in de branche. De toevoeging van de QuandaGo cloud customer experience (CX)-oplossing brengt een moderne, data-gestuurde contactcenter oplossing binnen het ViPcom-portfolio, evenals nieuwe en innovatieve proces automatisering en self-service toepassingen. Dit omvat zowel het automatiseren van algemene contactcenter-taken om de kosten te verlagen, als het toepassen van automatisering op complexere processen en customer yourneys die agenten en kunstmatige intelligentie combineren om de besluitvorming en algehele efficiency te verbeteren en de klanttevredenheid te vergroten. 

ViPcom is een specialist in contactcenters en systeem integrator, gericht op het snel en kosteneffectief migreren naar de cloud met behulp van de nieuwste cloud gebaseerde oplossingen in de branche.
Sign of the times: beide ondertekenaars “schudden” elkaar de hand.

Flexibiliteit

ViPcom biedt haar klanten een volledig flexibele aanpak voor het gebruik van de nieuwe QuandaGo CX oplossingen vanuit de cloud of als onderdeel van het CCaaS.nu platform. De oplossingen ‘powered by’ QuandaGo omvatten:

  • OmniChannel Contactcenter — Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloud contactcenter te activeren. Het cloud gebaseerde platform is gebouwd rond slimme routeringen en beheer van klantinteracties over meerdere kanalen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van alle beschikbare klantgegevens in een unified agent-desktop. Voor contactcenter managers en supervisors is voorzien in duidelijke oplossingen voor rapportage en analyse. Dit omvat het volledige scala aan kanalen voor klantinteracties, zoals spraak, e-mail, sociaal, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, spraak-apps en toekomstige platformen.
  • Intelligente procesautomatisering — Automatiseert veel voorkomende taken, workflows en klantprocessen met behulp van bedrijfsregels. Hierbij wordt gebruik gemaakt van kunstmatige intelligentie. Het verbetert de efficiëntie en de waarde van agenten en tegelijkertijd de klantervaring. Dit varieert van het automatiseren van veelvoorkomende taken zoals nawerk en compliance controles, tot het leveren van augmented intelligence aan agenten in de vorm van beste vervolg acties. Organisaties kunnen ook complexere use cases optimaliseren met bots, waaronder nieuwe klanten op instap-, betalings- en geschillenbeheer, proactieve verkoop en klantretentie. 

Partnership


ViPcom is een betrouwbare partij in de contactcenter markt, en we zijn vereerd om samen te werken met zo’n getalenteerd team en echte experts in de customer experience markt…

Arthur Nederlof, QuandaGo

ViPcom is een betrouwbare partij in de contactcenter markt, en we zijn vereerd om samen te werken met zo’n getalenteerd team en echte experts in de customer experience markt”, zegt Arthur Nederlof, chief executive officer bij QuandaGo. “Samen geloven we dat we niet alleen de manier waarop bedrijven met klanten omgaan kunnen transformeren, maar ook hoe ze werk gedaan krijgen om klanten te bedienen, op de meest efficiënte manier mogelijk. Zo geloven we dat we een nieuwe en unieke waarde kunnen brengen aan onze gezamenlijke klanten.”


….QuandaGo……zorgt voor een betere efficiency en nieuwe manieren om klanten van dienst te zijn. Daarmee overtref je de klantverwachting!

Wim van Tol, ViPcom

Wim van Tol, ViPcom“De waarde van QuandaGo zit niet alleen in de cloudoplossing, maar vooral ook in de geïntegreerde component voor procesautomatisering in het contactcenter. Dat zorgt voor een betere efficiency en nieuwe manieren om klanten van dienst te zijn. Daarmee overtref je de klantverwachting”.

Over QuandaGo

QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. Vandaag de dag beheert QuandaGo meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com  of bezoek www.quandago.com.

Over ViPcom

Al meer dan 15 jaar implementeert ViPcom systemen voor contactcenters. Onze klanten zijn de bovenkant van het MKB en enterprise bedrijven. Een aantal van onze klanten heeft bedrijven in meerdere landen. Zij gebruiken onze systemen om waardevolle klantervaringen en een optimale en betrouwbare bereikbaarheid te creëren. Voor meer info: stuur een e-mail naar  ontdek-quandago@vipcom.nl  of bezoek: vipcom.nl/ontdek-quandago/.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.