Avaya award: ViPcom is #1 in Customer Engagement

Avaya reikt de contactcenter award uit aan ViPcom. Elf partners heeft Avaya (NYSE: AVYA) afgelopen donderdag in het zonnetje gezet tijdens haar jaarlijkse uitreiking van de Business Partner Award. Avaya wil zo erkenning geven aan de innovatieve prestaties van haar zakelijke partners van het afgelopen jaar. Avaya is wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications en Contactcenter oplossingen in de cloud. In verschillende categorieën werden er prijzen toegekend.

avaya-vipcom-960x640

Avaya partnerevenement

De prijzen werden uitgereikt op een partnerevenement, als onderdeel van de Avaya Edge World Tour. Avaya heeft zich de afgelopen jaren succcesvol kunnen transformeren van een hardware bedrijf naar een software en dienstverlenend bedrijf. Momenteel zet Avaya in op het versnellen van haar cloud- inspanningen en investeert zij verder in technologieën als Artificial Intelligence en Internet of Things.

Ronald Hoeijenbos, Channel leader Europe North, benadrukte tijdens de uitreiking het belang van haar partners: “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen.”

ViPcom op de juiste weg

Allard van Bachum, directeur bij ViPcom, geeft aan, trots te zijn op deze erkenning omdat het aangeeft op de juiste weg te zijn in het bewijzen van de meerwaarde van Avaya.

ViPcom is één van de Contact Center specialisten van Avaya en heeft bij een grote zorgdienstverlener ervoor gezorgd dat de dienstverlening aan klanten naar een volgend niveau werd getild. Dit geheel in lijn met de ambities van de klant. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor één van de grootste Avaya IP-Office installaties.

Over ViPcom

Al meer dan 15 jaar levert ViPcom slimme telecommunicatie systemen en onze klanten bevinden zich in de top van de middenzakelijke markt.

ViPcom is gespecialiseerd in het bouwen van systemen met slimme routeringen. Hierbij gaat het om spraak, email, chat en web voor het actief ondersteunen van agenten.

Geïntegreerde toepassingen met voice, sociale media, contactcenter en conferencing maakt communicatie gemakkelijk, ongeacht locatie of het apparaat dat U gebruikt.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.