Samenwerking Tussen Werknemers
Medewerkers zijn de belangrijkste assets van je organisatie, maar ook de grootste kostenpost. Weet je je medewerkers goed aan je te binden en efficiënt in te zetten, dan realiseer je een enorme besparing. Een gelukkige medewerker zorgt voor gelukkige klanten.
Employee Collaboration Empowerment
Onze Employee Collaboration Empowerment software integreert uw contactcenter, het telefoniesysteem en de backoffice. Het richt zich op het naadloos en efficiënt verbinden van alle medewerkers binnen een organisatie en het aanmoedigen van samenwerking tussen deze teams. Door kennis te delen en talent te coördineren, kan de dienstverlening van uw bedrijf worden uitgebreid buiten het contactcentrum, wat leidt tot meer efficiëntie, kostenbesparingen en klanttevredenheid.
Het gebruik van plug-and-play integratietools voor bijvoorbeeld Microsoft Teams , Zoom en Slack, verbetert de prestaties van deze teams en optimaliseert contactcenteractiviteiten.
Laat je frontoffice- en backoffice-teams beter samenwerken om complexe problemen sneller op te lossen en klanten bij het eerste contact tevreden te stellen.
Voordelen
Verbeter de samenwerking tussen medewerkers, verhoog de efficiëntie en klanttevredenheid.