Kwaliteit en analyse
Het vastleggen van alle contactmomenten is essentieel, maar het analyseren van deze data om de juiste beslissingen te nemen is cruciaal!
Customer Experience Analytics
Met Customer Experience Analytics kunt u inzien hoe klanten interacties ervaren en feedback geven. Dit stelt u in staat om data driven beslissingen te nemen om de klanttevredenheid te verbeteren. Deel rijke klantinzichten binnen de organisatie en stuur aan op go-to-market-, service- en productstrategieën met relevante, realtime gegevens.
U kunt met Customer Experience Analytics aanzienlijke kostenbesparingen realiseren en profiteren van de eenvoud om alles te beheren. De functies van Customer Experience Analytics omvatten interactieanalyse en sentiment, realtime sensoren en automatiseringen en realtime dashboards. Onze software helpt u uw communicatie te stroomlijnen, samenwerking te verbeteren en uiteindelijk een betere klantenservice te bieden.
Met Customer Experience Analytics kunt u inzien hoe klanten interacties ervaren en feedback geven. Dit stelt u in staat om data driven beslissingen te nemen om de klanttevredenheid te verbeteren. Deel rijke klantinzichten binnen de organisatie en stuur aan op go-to-market-, service- en productstrategieën met relevante, realtime gegevens.
U kunt met Customer Experience Analytics aanzienlijke kostenbesparingen realiseren en profiteren van de eenvoud om alles te beheren. De functies van Customer Experience Analytics omvatten interactieanalyse en sentiment, realtime sensoren en automatiseringen en realtime dashboards. Onze software helpt u uw communicatie te stroomlijnen, samenwerking te verbeteren en uiteindelijk een betere klantenservice te bieden.
De kracht van gegevens
Er zitten krachtige inzichten in de interactiegegevens van uw contactcentrum verborgen. Ontdek pijnpunten van klanten door gebruik te maken van AI-gestuurde datamining en automatisering.
Real-time analyses
Gebruik aangepaste dashboards om in realtime uw prestaties te vergelijken met SLA’s (Service Level Agreements) en belangrijke statistieken. Identificeer eenvoudig coachingkansen en verbeter de klanttevredenheid.
Business intelligence en rapportage
Maak gegevens gemakkelijker zichtbaar met de krachtige business intelligence- en rapportagetool. Pas flexibele filter-, plannings- en aanpassingsopties toe voor een 360-graden beeld van de prestaties van uw contactcentrum.
Van interactie naar klantinformatie
Analyseer 100% van uw klantinteracties om patronen te vinden in gespreksmomenten, onderwerpen, klantintenties en sentiment. Gebruik spraak- en tekstanalyse om nieuwe mogelijkheden te verkennen, zodat u taken kunt automatiseren en escalaties kunt beperken.
Reageer optimaal op klantfeedback
Gebruik uw eigen eenvoudig opgezette enquêtes om klantfeedback vast te leggen, te analyseren en erop te reageren met een VoC-tool (Voice of the Customer). Ontdek trends en identificeer kansen om de klant centraal te stellen in het contactcentrum.
Benchmarkgegevens
Vergelijk uw contactcentrum met branchegenoten om gebieden voor besparingen en kwaliteitsverbetering te identificeren.
API’s voor data
Verbeter de klantervaring door realtime en historische contactcentergegevens te integreren in uw BI-systemen, CRM, case management en meer.