QuandaGo brengt klantcontacten, kennis en processen samen op één plek. Met QuandaGo maak je snel en flexibel een contactcenter uit de cloud, integreer je al je kennisbronnen en automatiseer je alle bestaande workflows.

    Een 360° klantbeeld

    Slechts weinig organisaties bieden medewerkers een integraal klantbeeld, blijkt uit recent onderzoek. Een schokkend resultaat. Een 360° klantbeeld betekent kortere maar vooral betere gesprekken en levert dus direct een forse besparing op.

    QuandaGo Connected Experience

    QuandaGo Connected Experience brengt klantcontacten, kennis en processen samen op één plek. Maak met QuandaGo Connected Experience snel en flexibel een contactcenter uit de cloud, integreer al je kennisbronnen, automatiseer alle bestaande workflows en creëer een 360° klantbeeld.

    Klantcontacten uit de cloud

    Met Quandago bieden wij onze klanten een compleet nieuw contactcenter platform uit de cloud. Wij zijn er trots op dat dit platform onderdeel is van onze portfolio. Met QuandaGo hebben onze cloudoplossingen een belangrijke upgrade gekregen.

    Quandago Connected Experience zorgt er voor dat jouw organisatie een naadloze samenwerking tussen klantcontact momenten, kennis en processen realiseert. En dat over alle kanalen. Daardoor ontstaat een perfecte klantbeleving dat efficiënter en sneller tot stand komt. Klanten zullen je ervoor bedanken.

    De QuandaGo Connected Experience (CX)-oplossing is een moderne, data-gestuurde contactcenter oplossing binnen het ViPcom-portfolio, met nieuwe en innovatieve proces automatisering en self-service toepassingen. 

    Ontdek meer over QuandaGo.

    Breng klantcontacten, kennis en processen samen op één plek

    Quandago klantcontacten uit de Cloud

    Klantcontacten

    Concentreer contactcenter interacties over verschillende kanalen en touchpoints

    Quandago klantcontacten uit de Cloud

    Kennis

    Biedt agenten klantgegevens geïntegreerd tot één totaalbeeld van de klant

    Quandago klantcontacten uit de Cloud

    Processen

    Automatiseer en versnel de workflows tussen front en backoffice

    QuandaGo klanten aan het woord:

    “Het customer experience platform dat ENGIE nu gebruikt, is voorzien van een intuïtieve interface voor medewerkers die hen ondersteunt bij het effectief uitvoeren van hun taken.” 

    “Bij DELA verlopen alle klantprocessen nu geautomatiseerd. De monitoring van klantvragen in andere systemen en afdelingen is nu centraal geregeld binnen één platform.”

    “Alles begint met een goede basis. Door structuur aan te brengen op het vlak van mensen, processen en systemen hebben we grote stappen gezet in het realiseren van een ecosysteem dat een efficiënte en doeltreffende customer service mogelijk maakt.”

    Klik hier voor een overzicht van al onze klanten…..