Een compleet contactcenter uit de cloud

Het QuandaGo Connected Experience cloud platform is een uiterst complete contactcenter oplossing uit de cloud. Dat betekent geen forse investeringen, een pay-as-you-go model en altijd de laatste technologie.

QuandaGo Connected Experience, contactcenter uit de cloud, biedt mogelijkheden voor omnichannel interacties, gepersonaliseerd contact 360 graden klantbeeld, geautomatiseerde workflows, relevante aanbiedingen en doorlopende contactenmomenten en gesprekken.

QuandaGo Connected Experience contactcenter uit de cloud brengt klantcontacten, kennis en processen samen in één platform. Bekijk de belangrijkste functies.

Omnichannel klantcontacten

Het QuandaGo platform biedt alle noodzakelijke tools voor een modern, omnichannel, Artificial Intelligence contactcenter. Omnichannel wil zeggen dat er spraak, email, bots, video, mobiel, messaging, en social media.

Geef je agenten meer mogelijkheden over elk kanaal en stel je klanten in staat om vrijelijk te switchen van kanaal en tussen self-service en live service.

Self-Service eerst

QuandaGo kan helpen om zo veel mogelijk interacties via self-service te laten lopen. Alle klanten krijgen de juiste informatie op het juiste moment. Tegelijkertijd kan er op elk moment gebruik gemaakt worden van live ondersteuning, indien dat gewenst is. Om dit te realiseren biedt QuandaGo een complete set aan self-service oplossingen, inclusief voice response (IVR) en spraak applicaties, virtuele agenten, klant- en agent kennisbanken en ondersteuning voor mobiel. 

Kunstmatige intelligentie en automatisering

De mogelijkheden om klantcontacten te verbeteren en tegelijk kosten te reduceren zijn groter dan ooit dankzij het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en het zelf lerend vermogen. QuandaGo maakt gebruik van de nieuwste generatie AI in het contactcenter platform als agent assist en virtuele verkoop begeleiding. 

Met QuandaGo kunt u de meest gebruikelijke contactcenter taken eenvoudig automatiseren, zoals: formulieren invullen, compliance checks, en nawerk. Dit stelt uw medewerkers in staat om zich bezig te houden met de meer waardevolle of complexere interacties. 

Bouw het zoals u wenst

Het QuandaGo platform groeit met je mee, inclusief nieuwe kanalen en nieuwe wijzen van interactie. Dankzij een breed eco systeem en toegang tot marktleidende partijen voor CRM, messaging en consumenten apps, is er een contactcenter te bouwen toegesneden op uw specifieke eisen, nu en in de toekomst. 

Wilt u weten hoe? We willen u graag laten zien hoe eenvoudig het is met QuandaGo om WhatsApp voor bedrijven of Facebook Messenger te integreren met uw contactcenter.


De belangrijkste functies

unified agent desktop

Unified agent desktop

omnichannel interacties

Omnichannel interacties

ACD en intelligente routering

ACD en inteligente routeringen

voice response en self service

Voice response en self service

bots en intelligente apps

Bots en intelligente apps

outbound gesprekken

Outbound gesprekken

real time en historische rapportage

Real-time en historische rapportage

workforce management

Workforce management

quality monitoring

Quality monitoring