Krachtige Unified Communications oplossingen

Unified Communications, of UC, van Avaya geeft een totaal nieuwe betekenis aan de begrippen samenwerken en productiviteit. Geef uw medewerkers een enkele app voor telefoongesprekken, tekstberichten, meetings en samenwerken. Unified Communications van Avaya is net zo eenvoudig te gebruiken als alle andere apps. 

Door één app te gebruiken haal je de complexiteit weg, verlaag je de veiligheidsrisico’s en voorkom je productiviteitsverlies. Teams hebben beter contact met elkaar en zijn beter toegerust voor hun taken. 

Avaya is marktleider in Unified Communications oplossingen. 

Producten

 

Spraak

Bellen en gebeld worden zijn nog steeds belangrijk op de werkplek, en dus ook in de Unified Communications app.  Met een enkele app voor mobiliteit en tekstberichten en waarmee je ook gelijk kunt deelnemen aan vergaderingen, versterk je de onderlinge cohesie.

Tekstberichten en onderlinge samenwerking

Geef uw medewerkers de eenvoud van een enkele app voor tekstberichten, spraak, video, conferencing en samenwerking. Medewerkers kunnen ook gebruik maken van apparaten meegebracht van thuis (BYOD). Hiermee komt effectief een einde aan het gedoe met allerlei apps van verschillende herkomst. Tevens komt er een eind aan allerlei apps die niet met elkaar samenwerken.

Vergaderen

Video-bellen en video-conferencing wordt meer van alle dag en zijn een vast onderdeel in de Unified Communications app. Neem afscheid van vaste apparatuur voor video-conferencing en maak gebruik van de apparaten die mensen dagelijks gebruiken.

Unified Communications uit de cloud

Weten dat Unified Communications veilig in de cloud draait, is goed voor de gemoedsrust. Een cloud oplossing zorgt ervoor dat je altijd up-to-date bent en flexibel genoeg om aanpassingen te maken als dat nodig is.  

Apparaten

Kiezen voor de juiste gereedschappen zorgen voor het verschil. Of het nu gaat om klantenservice, samenwerken of persoonlijke productiviteit: maak de juiste keuze voor betere prestaties.

 


Waarom Avaya?

Wereldwijde ervaring 

Werk met een leider in contactcenter oplossingen. Organisaties is meer dan 170 landen vertrouwen op Avaya voor het bieden van memorabele klantervaringen.

Open Ecosysteem

Een open architectuur met API’s en SDK’s geeft de mogelijkheid om oplossingen eenvoudig te configureren en te integreren, geheel naar wens en de wensen van uw klanten.

Innovatie en Investeringen

Avaya gaat door met het ontwikkelen van eigenzinnige oplossingen. Hierbij ligt de focus op mobiliteit, veiligheid en kunstmatige intelligentie.

Brede Portfolio

Op welk punt u zich ook bevindt, Avaya helpt met het realiseren van buitengewone klantervaringen: van self-service over alle kanalen tot prestatie verbeteringen, alles is denkbaar van een eigen systeem tot een cloud oplossing of alles daar tussen in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.