Het managen van uw contact center

Het managen van uw contact center en het bepalen van de juiste bezetting is lastig wanneer u niet beschikt over historische en realtime rapportages. Het management of uw opdrachtgever verwacht periodieke rapportages waarin zij op de hoogte worden gesteld van de performance van het contact center. Daarnaast kunt u door het analyseren van deze rapportages de prestaties van het contactcenter verbeteren. U heeft inzicht in bijvoorbeeld gemiddelde gesprekstijden, wachttijden en prestaties van al uw callcenter medewerkers.

Historische en realtime rapportages zijn standaard op te vragen in de Cloud Contact Center oplossingen van ViPcom. De rapportages zijn direct toegankelijk via de supervisor applicatie of door een URL aan te roepen. Veel rapportages zijn in verschillende bestandsformaten op te vragen over een door u zelf opgegeven periode, groep callcenter agents of wachtrijen. Zo hebt u de volledige controle om uw contact center bij te sturen en te optimaliseren!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.