Avaya contactcenters

Zorg dat elke klantervaring memorabel is!

Avaya contactcenters verbeteren de klantervaring. Geef klanten elke keer een goed gevoel en je wint loyaliteit voor het leven. Wij kunnen u daarbij helpen. Klanten kunnen kiezen voor een snelle en efficiënte self-service via het kanaal van hun voorkeur, met een agent indien gewenst. Het verloopt naadloos en is volledig gebaseerd op de inhoud van het contact.

Agenten moeten de verwachting van de klant op het juiste niveau kunnen inschatten. Met een geconsolideerd overzicht met relevante informatie,  kunnen zij die verwachtingen overtreffen en sneller een goed resultaat bereiken. Naarmate het inzicht in de wensen van de klant zich verder verdiept, zijn uw teams beter in staat om efficiënter en effectiever te opereren.

Avaya is wereldwijd marktleider op het gebied van contactcenters. Samen met Avaya kunnen wij een uiterst betrouwbare en schaalbare oplossing bieden.

Contactcenter producten

Self service

Richt de aandacht van agenten op de plaatsen waar klanten daar het meest op rekenen door automatische oplossingen voor spraak, video, email en chat. Hou agenten gefocust op echt belangrijke aspecten door afleidingen te elimineren.

Begeleide service

Koppel uw meest geschikte agent aan de klant met de juiste gereedschappen op precies het juiste moment. Onze oplossingen zorgen voor een consistente ervaring over alle kanalen zodat klanten elke keer een optimale ervaring krijgen.

Prestatie management

Verbeter de prestaties geheel in lijn met wat gebruikelijk is door rapportages en statistieken, interactie recording, kwaliteitsevaluatie en geautomatiseerde coaching.

Kunstmatige intelligentie

Maak slimmere en meer intuïtieve interacties waardoor agenten effectiever worden en de klanttevredenheid toeneemt. Onze AI oplossingen ondersteunen beslissingprocessen, versimpelen handelingen en automatiseren processen.

Mobiele ervaring

Indentificeer mobiele bellers en biedt een omgeving speciaal bestemd voor mobiele klanten. Verkort de wachttijd, verbeter de toegang tot specifieke informatie.

 


Waarom Avaya?

 

Wereldwijde ervaring

Werk met een leider in contactcenter oplossingen. Organisaties in meer dan 170 landen vertrouwen op Avaya voor het bieden van memorabele klantervaringen.

Open Ecosysteem

Een open architectuur met API’s en SDK’s geeft de mogelijkheid om oplossingen eenvoudig te configureren en te integreren, geheel naar wens en de wensen van uw klanten.

Innovatie en investering

Avaya gaat door met het ontwikkelen van eigenzinnige oplossingen. Hierbij ligt de focus op mobiliteit, veiligheid en kunstmatige intelligentie. 

Brede Portfolio

Op welk punt u zich ook bevindt, Avaya helpt met het realiseren van buitengewone klantervaringen: van self-service over alle kanalen tot prestatie verbeteringen. Alles is denkbaar van een eigen systeem tot een cloud oplossing of alles daar tussen in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.