OVER VIPCOM

ViPcom adviseert, beheert en optimaliseert voor de beste klantbeleving

Voor een bedrijvig klantcontactcenter is het belangrijk om klanten tevreden te houden. Dat weet u als geen ander. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. U heeft te maken met hoge werkdruk, medewerkers die overspoeld worden met vragen, en ontevreden klanten die steeds hogere eisen stellen. Daarbij vraag u zich af welke systemen en tools u nodig heeft om uw medewerkers goed te kunnen ondersteunen.

Daar komt ViPcom in beeld. Wij zijn een team van specialisten op het gebied van advies, beheer en optimalisatie rond contactcentra. We bieden (cloud)oplossingen voor uw klantcontactcenter en optimaliseren uw bereikbaarheid. Door middel van virtuele agents, AI-kanalen en omnichannel engagement zorgen we voor probleemloze zelfservice-ervaringen en verbeteren we de klanttevredenheid. Wij helpen daarmee uw flexibiliteit te vergroten en kosten te verlagen.

DCS00920

GEEN HIGH-TECH ZONDER EEN GOED TEAM

Wij zijn gecertificeerd partner

Wij zijn gecertificeerd partners van Talkdesk en Avaya. We gebruiken applicaties en diensten van Talkdesk Customer Experience, Avaya, Calabrio WFM en Zendesk om uw communicatieomgeving naar de volgende fase te brengen.

WIE ZIJN WIJ

Geschiedenis

Al meer dan 10 jaar levert ViPcom systemen die klantcontact optimaliseren. Onze klanten kiezen ons vanwege het succes dat wij hebben op de nationale en internationale zakelijke markt. Klanten gebruiken onze oplossingen voor een waardevolle klantbeleving en een optimale en betrouwbare bereikbaarheid.

Bekijk onze oplossingen voor de cloud

Pay as you go’-model

Welke oplossing u ook zoekt, voor teams van 30 t/m 3000 seats hebben wij een passende oplossing die betrouwbaar en schaalbaar is. Future proof!

DCS01350
Artificial intelligence and automation

Uw vraagstukken
opgelost

OVER VIPCOM

Hoe ViPcom werkt

Wij helpen bedrijven een optimale klantervaring te leveren. Wij geloven dat een tevreden klant een trouwe klant is. Daarom willen we klanten voorzien van de beste tools en ondersteuning om hun klanten tevreden te houden. Wij zijn innovatief en creatief en dagen de oude status quo uit om onze klanten te helpen bloeien en groeien.
DCS01366

GEEN HIGH-TECH ZONDER EEN GOED TEAM

Goed advies

Bij ViPcom krijg je goed advies bij het kiezen van helpdesksoftware. Wij adviseren om te kijken naar functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid en klantenservice. Zoek naar software die aansluit bij de behoeften van uw bedrijf en die goede ondersteuning biedt bij eventuele problemen. ViPcom is de partij om u te begeleiden in het hele proces van het vraagstuk naar implementatie.

GEEN HIGH-TECH ZONDER EEN GOED TEAM

Pay as you go model

ViPcom werkt volgens het pay-as-you-go model en levert klantcontactsytemen van 30 tot 3000 seats. Voor elke uitdaging hebben wij een betrouwbare en schaalbare oplossing die klaar is voor de toekomst!
DCS01032

Onze specialiteiten

Krijg het beste advies van een ViPcom-consultant

265

TEVREDEN KLANTEN

14

GECETIFICEERDE ADVISEURS

4024

KLANTCONTACT SEATS

1090

VOLTOOIDE PROJECTEN

Wij leveren klantcontactsytemen van 30 tm 3000 seats. Voor elke uitdaging hebben wij een oplossing.

ONTDEK ONS BEDRIJF

VipCom adviseert, beheert en optimaliseert al 10 jaar

Ons team bestaat uit hoogopgeleide professionals die uitgebreide diensten en turnkey-oplossingen bieden om bedrijven te laten voldoen aan de eisen van de perfecte klantbeleving.
DCS01171

Onze missie is om bedrijven te ondersteunen bij het leveren van een uitstekende klantervaring. We zijn ervan overtuigd dat een tevreden klant een loyale klant is. Daarom streven we ernaar om onze klanten te voorzien van de meest geavanceerde tools en ondersteuning, zodat zij hun klanten tevreden kunnen houden.

  • Pay as you go
  • Volledige cloud-oplossingen
  • Nationaal en internationaal
  • Schaalbaar van 30 t/m 3000 seats
DCS01010

Wij bieden (cloud) oplossingen voor uw klantcontactcenter en optimaliseren uw bereikbaarheid. Door middel van virtuele agents, AI-kanalen en omnichannel engagement zorgen we voor probleemloze zelfservice-ervaringen en verbeteren we de klanttevredenheid.

Van de volgende oplossingen maken wij gebruik:

  • Talkdesk
  • Avaya
  • Zendesk
  • Calabrio
DCS01350

Uw vraagstukken hebben wij uitgewerkt in vijf thema’s. Per thema is het doel beschreven en waarvoor het dient. De volgende vijf thema’s bieden wij aan:

  • Chatbots, selfservice en automatisering
  • Customer experience
  • Kwaliteit en analyse
  • Omnichannel klantenservice
  • Medewerker empowerment

GEEN HIGH-TECH ZONDER EEN GOED TEAM

Maak kennis met enkele van onze collega’s:

Ons ViPcom-team bestaat uit professionals met uitgebreide expertise en kennis van communicatietoepassingen en telecom. We zetten ons in om bedrijfskritische processen te optimaliseren en klanten te helpen met hun servicedesk. Door onze ervaring in contactcenters en commerciële inzet, streven we naar toegevoegde waarde en een win-winsituatie voor klanten en ViPcom. Ons team werkt met passie en professionaliteit aan klanttevredenheid.

Over ViPcom