Provide effortless customer experiences

E-BOOK

Generatieve AI en het contactcenter van de toekomst

Bij ViPcom bieden we innovatieve oplossingen om uw klantenservice te optimaliseren. AI neemt snel zijn intrede in de klantenservice en daarom willen we u het eBook “Generative AI and the contact center of the future” aanbieden. Dit e-book biedt diepgaande inzichten in hoe de nieuwste generatieve AI-technologieën uw contactcenter kunnen transformeren.

Dit e-book behandelt een breed scala aan onderwerpen die cruciaal zijn voor de toekomst van uw contactcenter: chatbots en virtuele agenten, AI-analyse, kennisbeheer, kwaliteitsbeheer en de contactcenteragent van de toekomst.

Een praktische handleiding hoe AI is in te zetten in uw situatie.

Download nu uw exemplaar

    DCS01333

    Waarom ViPcom voor uw MKB?

    Snel en Eenvoudig: Implementeer onze oplossingen moeiteloos, zodat uw bedrijf direct kan profiteren. Van 20 tot 2000 seats.
    Geen Complexiteit: Wij begrijpen dat uw bedrijf snel beweegt, daarom biedt ViPcom een vlotte ervaring, van implementatie tot dagelijkse bedrijfsvoering en verder.

    Onze specialismen

    Bots, selfservice en automatisering

    Omnichannel klantenservice

    Medewerker empowerment

    Kwaliteit en analyse

    Customer experience

    GenAI en het klantcontactcenter van de toekomst