23feb

We hebben goed nieuws! Sinds deze maand zijn we trotse kennispartner van Ziptone. 

Hiermee onderstrepen we eens te meer hoe wij ons voortdurend inspannen voor vernieuwing binnen de klantenservice. Onlangs hebben we een belangrijk project met de ANWB binnengehaald, waarmee we het voortouw nemen in het gebruik van het Talkdesk-platform. Dit platform is speciaal ontworpen om de manier waarop bedrijven met hun klanten communiceren radicaal te veranderen. Dat kan dankzij de kracht van cloudtechnologie en kunstmatige intelligentie (AI). 

Door samen te werken met Ziptone, verbreden we bij ViPcom onze mogelijkheden om kennis te delen. We combineren onze expertise met de nieuwste inzichten en trends uit de sector. Dit doen we niet alleen om onszelf te verbeteren, maar vooral om andere organisaties te ondersteunen bij het verbeteren van hun klantenservice. 

Lees het artikel over onze samenwerking op de website van Ziptone: “Talkdesk zet vol in op AI”

Bent u klaar om uw klantenservice naar een hoger niveau te tillen met de nieuwste technologieën en inzichten? Neem vandaag nog contact met ons op. Dan verkennen we samen de mogelijkheden verkennen om uw klantcontactprocessen te optimaliseren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *