25sep

Op de middenstip van de Johan Cruijff Arena organiseerde ViPcom een diner voor relaties. Midden in het voetbalveld van de Johan Cruijff Arena stonden de tafels gedekt voor een gedenkwaardig evenement. Een groot deel van de klanten van ViPcom waren hierbij aanwezig. 

Uiteraard was dit ook een mooie gelegenheid om bijgepraat te worden door Avaya. Hiervoor was Adrew Maher uitgenodigd, contactcenter goeroe binnen de Avaya omgeving. Tevens gaf ook Ajax een interessant verhaal over het commerciële reilen en zeilen binnen de club. 

Leuk detail: Avaya werd die avond gehuldigd als kersverse kampioen van de Eredivisie. 

Avaya gaat gebruik maken van de cloud-technologie van RingCentral. Speciaal voor Avaya wordt er een nieuw dienst ontwikkeld: Avaya Cloud Office of ACO. ACO betekent voor Avaya een zeer belangrijke en welkome aanvulling op het portfolio. Hiermee biedt Avaya een compleet gamma aan unified communications, contactenter, UCaaS en CCaaS oplossingen. Avaya Cloud Office moet er voor zorgen dat Avaya-klanten op een naadloze manier gebruik kunnen maken van het wereldwijde cloud platform van RingCentral.

Over ViPcom

Al meer dan 15 jaar levert ViPcom slimme telecommunicatie systemen en onze klanten bevinden zich in de top van de middenzakelijke markt.

ViPcom is gespecialiseerd in het bouwen van systemen met slimme routeringen. Hierbij gaat het om spraak, email, chat en web voor het actief ondersteunen van agenten.

Geïntegreerde toepassingen met voice, sociale media, contactcenter en conferencing maakt communicatie gemakkelijk, ongeacht locatie of het apparaat dat U gebruikt.