De specialist in klantcontact oplossingen

 

Avaya

Avaya is wereldwijd marktleider op het gebied van contactcenters. Avaya biedt uiterst betrouwbare en schaalbare communicatieoplossingen die de klantenservice verbeteren en bedrijven meer concurrentiekracht geven. Avaya-contactcenteroplossingen omvatten intelligente routering, zelfservice en proactieve contactapplicaties die de effectiviteit van communicatie en transacties met klanten verhogen waardoor de klant tevredenheid wordt verbeterd. 

CCaaS.nu

Contact Center as a Service is een Cloud contact center oplossing die een organisatie in staat stelt om de modernste technologie in te zetten zonder de benodigde investering te doen zoals die  in een traditionele omgeving nodig is. CCaaS.nu is een volledig functioneel omnichannel contact center met een grote flexibiliteit en schaalbaarheid, die helpt bij het ​​verbeteren van de algehele klantbeleving. 

Polly

We willen altijd en overal, snel antwoorden vinden. Dat geldt voor de bezoekers van jouw website, maar ook voor jouw interne medewerkers. Of je nu een website met enkele tientallen of enkele duizenden bezoekers hebt, Polly beantwoordt elke vraag voordelig, eenvoudig en efficiënt.

undefinedPridis

Pridis is een Nederlandse onderneming gespecialiseerd in telecommunicatie management software voor grote en middelgrote ondernemingen. Florin vult de behoefte in aan Telecom Expense Management waarbij cost contol, telefonische bereikbaarheid en mobile device management centraal staan. Connecsy is een Windows based Operator Attendant Console voor het efficiënt afhandelen van gesprekstromen o.a. met presence informatie door koppeling met de office omgeving. Hi-Way voorziet in Data Interconnectivity van Florin en Connecsy met Business Applications en Office Automation. Hi-Way staat voor directory, database en configuration management en ondersteunt telecom workflow processen.

Jabra

Jabra, onderdeel van de GN Group, is een leidende ontwikkelaar en fabricant van communicatie- en geluidsoplossingen. Wij zijn gecommiteerd om mensen meer telaten horen, meer te laten doen en meer te laten zijn dan ooit voor mogelijk kan worden gehouden. We geloven erin dat geluid levens kan transformeren. Jabra innoveert en zet bedrijven en consumenten met haar geluidsoplossingen in haar kracht door het produceren van bedrade- en draadloze headsets, draagbare- en in-office speakerphones en sportoordopjes. Jabra heeft 1.000 medewerkers wereldwijd en heeft in 2016 een omzet van 3,5 miljard Deense Kronen gerealiseerd. De GN Group is actief in meer dan 90 landen en heeft bijna 150 jaren ervaring in innovatie en het leveren van betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Opgericht in 1869, met meer dan 5.000 medewerkers en listed aan de Nasdaq van Kopenhagen laat GN het leve beter klinken.

ViPcom is Lid van de:

undefined