Moderne callcenter software

Als bedrijf is het belangrijk om met de tijd mee te gaan. Daarom is het noodzakelijk om gebruik te maken van moderne callcenter software. Met moderne callcenter software bent u in staat om optimaal met uw klanten en medewerkers te communiceren.

Verschillende mogelijkheden software

Moderne callcenter software is wat wij onze klanten aanbieden. Wij werken met verschillende soorten software. Voorbeelden hiervan zijn Avaya en Thinkingphones. Avaya biedt moderne, betrouwbare callcenter software. Wij zijn jarenlang Avaya Partner en vertellen u graag meer over de mogelijkheden.

ViPcom heeft moderne callcenter software gebaseerd op de software van Enghouse Interactive die wereldwijd veel wordt gebruik. U kunt gebruik maken van vele functies zoals voice, video en een contactcenter. ViPcom ondersteunt communicatie via smartphones en tables. Dit is dus zeker moderne callcenter software.

Meer info moderne callcenter software

Als u nieuwsgierig bent naar meer informatie kunt u contact opnemen via de telefoon of email. Onze specialisten vertellen u uitgebreid over onze modern software. Het is belangrijk om eerst professioneel advies te vragen, op die manier kunnen we samen met u bepalen welke callcenter software voor uw bedrijf geschikt is.