The Specialist in customer contact solutions

ViPcom genomineerd voor best contact center project bij Telecom Inspierence

Naarden, 15 november 2016

ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening 

Naarden, 15 februari 2016

Mtel en ViPcom zijn een strategisch partnership aangegaan. Met de samenwerking heeft ViPcom de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden. 

Avaya erkent ViPcom met Contact Center award

Maarssen, 27 januari 2016

Avaya benadrukt het belang van een goede partner. 'Zonder goede partners zijn we nergens'. Door samen te werken en elkaar op verschillende vlakken te versterken, kunnen wij onze klanten optimaal bedienen.

 

ViPcom vindt het wiel uit voor Omron

CustomerFirst 07/08 2015

Hoewel Omron zeker in Nederland nog een weg te gaan heeft qua
merkbekendheid, verdient het van origine Japanse bedrijf met
wereldwijd 40.000 werknemers een diepe buiging. Haar grootste
divisie is industriële automatisering en daarnaast genieten met
name haar healthcare producten veel aanzien.

Moxie Software sluit overeenkomst met ViPcom in Nederland

Moxie Software sluit overeenkomst met ViPcom in Nederland

LONDEN,NAARDEN, 15 november 2012 – ViPcom, de Nederlandse specialist voor contact centers en klant interactie oplossingen, en Moxie Software™, de toonaangevende leverancier van zakelijke klantinteractie software, hebben vandaag een partnerschap aangekondigd. ViPcom zal Moxie Software, Spaces by Moxie™, in de Nederlandse markt gaan verkopen. ‘Spaces by Moxie’ [...]

lees verder →

ViPcom & Web.Alive uithetnieuws (Telecommerce)

In de rubriek uithetnieuws (Telecommerce 03 2012) een interview met ViPcom over het Virtueel interactief Platform.

Klik hier voor het interview in de Telecommerce

lees verder →

ViPcom gaat de strijd aan met verkeerde KPi’s (Telecommerce)

ViPcom gaat de strijd aan met verkeerde KPI’s

Lees het artikel uit de Telecommerce (07/08 2011) door de link te volgen