CCaaS.nu - Integratie

Afhandeltijd van gesprekken (AHT) met 20% verkorten

De business case voor een CRM/ERP integratie met de contact center oplossingen van ViPcom is eenvoudig te maken. Met een zogeheten CTI integratie kunt u de afhandeltijd van gesprekken (AHT) tot wel 20% verkorten. Een significante besparing die direct zichtbaar wordt in uw totale personeelskosten. De ervaring leert dat de kosten voor de integratie slechts 10% van de te realiseren besparing bedragen.

Overtref de verwachting van uw klant

Een integratie met CRM of ERP pakketten, zoals Microsoft Dynamics CRM of Salesforce, is eenvoudig te realiseren. Door integratie wordt op basis van unieke parameters, zoals nummerherkenning, realtime een verbinding met het klantenbestand tot stand gebracht. Het systeem toont de klantenkaart van de beller aan de agent, met daarin alle historie en informatie. Een goed gesprek begint al voordat de telefoon overgaat doordat agenten zich kort kunnen voorbereiden voordat het gesprek wordt aangenomen. De verwachtingen van uw klanten overtreffen is zo eenvoudiger dan u denkt.

Voordelen van CRM integratie

  • Tot 20% besparing
  • Voorkomt irritatie van medewerkers en klanten
  • Beschikbaar voor iedereen die regelmatig klantcontact heeft
  • Veilig en betrouwbaar
  • Geen hoge investeringen