CCaaS.nu - Cloud Contact Center

Optimale organisatie van uw klantcontact

Klanten bepalen zelf op welke manier en op welk moment zij contact opnemen. Zij willen u via telefoon, e-mail, chat en social media kunnen bereiken, tijdens en buiten kantooruren. En zelf eenvoudig antwoorden kunnen vinden en proactief geïnformeerd worden bij problemen.

Slimme oplossingen uit de cloud

ViPcom biedt u geavanceerde contact center software uit de cloud waarmee u vandaag en morgen aan de klantwensen kunt voldoen. Deze oplossingen breiden uw bestaande klantcontact omgeving uit tot een volwaardige omnichannel omgeving of vervangen deze zelfs waardoor ook uw zakelijke telefonie via dit platform afgehandeld kan worden.

Zorg voor een snelle en persoonlijke afhandeling van het contact met de klant door integratie met CRM of ERP pakketten zoals Microsoft Dynamics CRM of Salesforce.

Voordelen Cloud Contact Center

  • Altijd up to date
  • Betaal alleen wat u gebruikt
  • Geen hoge investeringen
  • Geschikt voor 5 tot 1.000 agents
  • Integratie met bestaande telefonieoplossingen en applicaties
  • Volledig ontzorgd