CCaaS.nu - Blending

Inbound, outbound en e-mailafhandeling

Blending geeft u de mogelijkheid om contactcenter agents in te zetten voor zowel in- als outbound gesprekken. Met behulp van een outbound dialing applicatie zorgt u ervoor dat beschikbare agenten bij afnemend inkomend verkeer uitgaande gesprekken krijgen toegewezen. Daarnaast kunt u het blending principe ook toepassen op verschillende soorten klantcontact kanalen. Denk hierbij aan het afhandelen van e-mails op rustige momenten. U kunt 24x7 de prioriteit van alle kanalen beheren via de online beheerportal.

Haal het maximale uit uw contact center

Wanneer het inbound verkeer weer toeneemt dan zullen deze gesprekken met voorrang aangeboden worden aan de beschikbare medewerkers. Uw contactcenter agents zijn dus op ieder moment van de dag, of het nu gaat om het afhandelen van inbound gesprekken of het voeren van service calls op de rustige momenten, aan de slag!

Voordelen van blending

  • Routeer contacten naar de agent die het meest geschikt is
  • Benut uw contactcenter medewerkers optimaal
  • Verhoog de klanttevredenheid met het voeren van service calls
  • Structureer al het inkomende (telefoon)verkeer door prioriteit aan te geven