Cloud callcenter

Met een cloud callcenter bent u in staat heel flexibel te werken. Met een cloud callcenter zitten u en uw medewerkers niet vast aan één werkplek. Het enige wat u voor een cloud callcenter nodig heeft is een goede internetverbinding. Op deze manier kan er bijvoorbeeld heel makkelijk vanuit huis gewerkt worden. Op deze manier kunt u de wensen van uw medewerkers tegemoet komen en laat u zien dat u bereid bent te investeren in een goede communicatie met uw klanten en medewerkers. 

Voor het werken in de cloud maken bij gebruik van ViPcom CCaaS. Een cloud callcenter van ViPcom CCaaS biedt eindeloze mogelijkheden. Het callcenter platform van ViPcom is de meest betrouwbare, geavanceerde en meest veilige cloud callcenter oplossing die beschikbaar is. Je kunt gebruik maken van toepassingen als chat, whatsapp, rapportages  en presence messaging. Deze cloud callcenter software maakt communicatie super makkelijk ongeacht welke locatie en welk apparaat. 

Software

Wij ondersteunen met onze cloud callcenter software mobiele smartphones, tablets, softphones en computers. Een speciaal (analytics) programma zorgt ervoor dat de gegevens tussen de applicaties en het bedrijf worden vastgelegd. Op deze manier heeft u als manager een goed inzicht. Deze software kan gemakkelijk worden gekoppeld aan bijvoorbeeld uw CRM systeen.